söndag 15 april 2012

Babyshower

Idag kommer en hög men goda vänner för massa kos en sista gång innan vi här hemma blir tre. Så just nu så håller jag på med att städa/äta/laga mat/handla/duscha/fixa mig verksamhet. Känner jag kanske borde skynda på lite, bara 4 timmar tills alla kommer och jag har egentligen bara ryddat alla saker på plats och ätit 2 ggr ;) Så det kvarstår en del.

Vad vi skall göra är ca detta:

Välkomna
Äta kicken a la king, m ris och frallor
Leka lite små lekar (ingen avancerat, för jag kan bara barn lekar)
Äta tårta, muffins, banankaka, chokladkaka m kaffe/te

Sen är det bara att mysa med varandra. Heheh mycket mat blir det iaf, tror jag har överberäknat grovt igen, men det gör inget. Kan ju alltid frysa maten sen.

men ja nu skall jag börja städa här på riktigt och pynta huset.

Idag är det bara 20 dagar kvar till termin... inte länge men hoppas han kommer i kväll eller ngt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar