söndag 13 mars 2011

Betennelse..

Japp då har jag klarat att få mig inflammation i båda mina armar/händer/handleder. Så det är skriv stopp för mig. Alltså ingen bacheloroppg som blir skriven nu längre.. här är det pekfingervalsen och jävlar anamma som skall till om två veckor. För alternativet är : skriva trotts att det knappt går, eller dra mig ur examen.. o vad tror ni det blir, jo skriva ändå. Har varit på benträning, spinning o skidåkning utan stavar gånger två de senaste tre dagarna. Du får inte ro i min räv bara för ja är sjukskriven på armarna.. Kan meddela de som inte känner mig, att ja sliter som en unge med att sitta stilla o nu när ja inte ens får skriva så blir ja gal..

Det är allt för i dag, nu skall ja öva på att utvidga mitt minne så ja kommer ihåg allt jag läser nu. Så jag kan skriva ner det om 2 veckor eller ngt.

tja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar