onsdag 6 april 2011

hmmm..

Jag kan ju säga som så, att händerna har inte blivit bättre. Jag skriver på oppgava ändå, men fick besked av min vägledare att jag bör söka om 4 veckors utsättelse och sen ta muntlig i augusti. Fan i helvete säger jag till det, han har ju rätt, jag har inte en chans att plugga in allt pensum till muntlig och till motivation utan att kunna skriva. Jag kan skriva lite på dator, men det måste gå till bacheloroppgava och inte till notater. Alternativet är att jag även söker om utsättelse på motivation till augusti, men vad skall jag göra i sommar, plugga? Jag hade ju tänkt att vara klar ja. Detta är inge kul, men känner nu att det kommer inte gå.. Detta är så illa att jag vill gråta, har mycket kvar på oppgava dessutom, med tanke på att jag bara kan skriva i en timme o sen är det kört..

Ja ja får se om det händer ngt mirakel..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar