måndag 18 april 2011

Ser inte ljuset ännu..

Ja senebetennelsen är kvar, den kommer nog vara där ett par månader till om kroppen får bestämma. Just nu sitter jag klar med första utkastet på oppgava mi,det är gott. Men jag vet hur mycket mer som skall till. Den skall ha flyt, emperi, vetenskap och alla främst en röd tråd.. Nu har ja, som tur är, många fantastiska vänner som skall hjälpa mig. Kommentera och se hur uppgava egentligen är:) Skall skriva några sista ord och känna mig lite nöjd, sen blir det över på uppsummering av motivasjon och lärning. Ped3000, eller ja, felleslitteraturen i bachelorfaget blir prioriterad först efter jag har lämnat in uppsatsen.
Har sökt till profesjon i psykologi till hösten, men tvekar på om jag kommer in. Det är ju tyvärr så att vi Svenskar kommer sämre ut betygsmässigt i Norge. Trista grejer, men jag har en backup plan. Så självklart har jag sökt bachelor i psykologi till hösten, så jag kan ta de ämnen jag saknar för att söka master i Danmark, så på något sätt skall jag bli klinisk psykolog.

Annars om dagen så drömmer jag om fri, sommar och fri helt enkelt.. Har så ont i armarna om dagen och jag vet jag måste fortsätta är ganska så slitsamt på psyket. Känner att var dag är en kamp, men nu har ja min kära träning som jag kan glädjas åt, även om det bara är ben träning. Men som i dag önskade ja att jag redan hade tränat, för det känns som ja aldrig egentligen har tid till att lämna denna dator. Sitter o drömmer mig bort ibland på fitness tävlingar, har så lust!! Men det passar så dåligt..men en dag så skall ja :) har planlagt att gå på fitness show den 30/4 så glädjer mig till det:)

I morgon kommer svigersyster med karl, det blir kooos.. Skall läsa stenhårt hela dagen, så jag kan slappna av lite när de kommer.

har just ätit middag, blev ugns torsk, blomkålsmos och sallad! Har bestämt mig nu för att dra ner på lactosen så mycket som möjligt, har varit så grymt dålig det sista så nu är det; no more cottage cheese.. ujamej..

Längtat tillbaka till jobbet ja, SATS Ila in my heart, hhe nä men det är toppen att jobba där o sweet att träna där. NU bor vi ju på Romsås så det är SATS Grorud för alla penga, men det är ngt speciellt med sitt hemma center, känt folk o så kanske:)

Nu är det tillbaka till plugg.. o kanske en kaffe:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar