lördag 23 april 2011

Ont det gör ont, men det går en liten stund...

Idag gör det ont, ondare än ont. Men så får det vara, kan ju inte precis sluta skriva och plugga för den grunden. Skall till legen på torsdag, så får be om ny piller för detta går dåligt..

Bortsett från det, knall ökt med söta igår. Tog en typ intervall ökt, korta pauser och hög intensitet. Vi blev ganska så döda efteråt, och det känns idag!! Tackat Jalle för goa tips!
Träning såg ut så här-->
Runda 1, 15 sek pause mellan sätt (gå till ny övelse) kör 5 rundor, sen 3 min pause, 5 nya runder:

Bulgarsk utfall, 10 rep per ben (håll spänn hela vägen)
Tobeins hip trust mellan bänkar, 10 rep (viktigt å gå nästan ner till marken

Runda 2: 15 sek pause mellan sätt, kör 3 rundor, 3 min pause, 3 nya runder:
"
Rygghäv med rak rygg (pass på hållningen, "stämplet" på plats), 10 rep, håll igjen på topp
Benhäv, 10 rep,håll igjen på topp, (du ligger på mage på en bänk, håller fast dig, men med ben och utanför, lyft upp ben)

Efter detta skall man vara ganska död, så vi körde lite till--> på höfter :)

Sen var det hem till stor sallad, kyckling och spekeskinka!

Fick telefon av en väninna som sett genom min bachelor uppsatts, super snällt ni som gör det för mig, man blir lite blind på det man gör. Fick massa bra tips, men det bästa var nog att hon tyckte det var en knall uppgava. Så detta kan gå bra, den är ju mitt starkaste kort känner ja, så ett B eller A hade inte suttit fel:)

Idag blir det besök av kära Atle, han har beställt lax, så det är vad vi äter idag. Funderar på att ta turen i marka upp till Lilloseter och ta med lax som matpacke. Det är ju knall väder o mina armar hade haft gott av 1 mil i skogen:) Får se vad fruen o atle säger till det.

Vi har klarat att få med oss soluppgången nu ett hela påsken, det e så kooos tycker ja:) Super Påsk, det är vad vi har :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar