fredag 29 april 2011

Betennelse my ass..

Kanske inte det mest trevlig inlägg, men nu är jag inte lägre sjukskriven. Jag fick två val, 1) va sjukskriven från mitt ena jobb och inte göra mina examer, 2) inte va sjukskriven från mitt ena jobb och skriv examen. Vilket valde jag, jo, jag kan inte inte skriva examen. Inte med ett helveteshalvår som detta och inte blir klar med något.
Så med många om och men och väldigt mycket konstiga förslag från delar av den Norska stat, så är jag nu friskskriven. Så nu är mottot; ta dagen som den kommer.

Idag har jag har lite "träningsvägledning" med en väninna som avslutades med en kaffe i vår solen, love it :)

Idag blev det taco sallad, isbergsallad, färsk spinat, tomat, gurkar, lite majs, köttfärs med emma blandade kryddor, taco sås, lite mager kesam och en smula ost:) mums så nu är fruen glader (hon år vanlig taco, dvs, tacoskal, masssssa römme och ost)

Middagen på bilden är från igår, Svin yttrefilét, sallad, spinat, svamp, rivna morötter, gurka och lite parmesan på toppen:)




Tro det eller ej men det står en brownie kaka på köksbänken för avkylning:)
Vi har en söt blogger som vi följer och som vi har beställt en bok som heter:
Kristines sunne fristelser, helt sjuka recpet, alltså de innehåller inte det man tror och nu är det upp till bevis på vad den smakar.

Brownies
Innehåll per 100 gram
133 kcal
4,5 karb
16 protein
5,6 fett

Detta är nice skall jag säga er :) Slurp ner i magen :)

NU är det skriva på uppsatsen och sen Norska talenter!
I morgon är det hård plugg, träning och Fitness grand prix kl 16, glädjer oss som ungar:)

1 kommentar:

  1. Mums, kaken var god:) Gleder meg til i morgen! puss puss søta mi

    SvaraRadera