torsdag 21 april 2011

Mina drömmar just nu..

Jag är en tjej som vill allt på en gång, så jag har en del drömmar. Men några har suttit kvar väldigt länge så jag tror verkligen på dem, att det är ordentliga drömmar.
För det första är min största dröm att jag o fruen skall skaffa barn. Där finns det inget som kommer emellan, varken över eller under. Jag kunde hoppa över nästan allt i mitt liv, stoppat upp så länge vi fick en familj.
Men när det är sagt så är det ju en del andra saker ja drömmer om. Jag har ett högt önske att utbilda mig till det jag vill bli och få den jobben jag vill ha, och det är att jobba som psykolog. NU får jag bara hålla tummarna att jag kan få det till här i Norge (Svenskar kommer tydligen sämre ut i Norge, betygsmässigt, detta är inget jag hittat på bara för att smöra mig själv, utan det är ord från samordanupptak, sjuk men sant). Men blir det inte Norge så blir det Danmark, om jag har tur så kommer jag in där:)
Men sen är det ju en dröm till, som jag har ett grymt intresse för och det är träning. Men inte vilken som helst träning, utan fitness träning. Har så enorm lust till att tävla i fitness, det har inte med att vinna hela skiten, utan att prestera det bästa av mig. Sen tycker jag ju att fitness folk har en fantastisk livsstil och tävlings vilja (med sig själv) och inte minst fin fina kroppar. Tror kanske att fruen är med på två av mina drömmar, hon stöttar alla tre, men hon vill nog vara mer med och delaktig i två.Hon drömmer om barn hon med;) Vilket är en lättnad för mig, annars hade det nog inte blivit så mycket med det.. Men sen har hon verkligen böjar blomstra i träning och ser sitt potential till att tävla hon med. Vi sitter o drömmer om att bli som Ida, Mette o inte minst Kristine :) Så en dag, skall vi allt stå på scen vi med:)
Men för den tid, så är det plugg i första hand fram till examer, upptak, intag till skola och sommarlov:)

Uppe med tuppen som vanligt, lite senare än tänkt i dag dock.. var uppe 6.30, så det blir lite kröll på schemat, men det ordnar sig;)

Sol ute, sol inne, sol i sinne ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar