lördag 23 april 2011

Skrivarkrafter :/

Jag borde egentligen spara på mina skrivarkrafter till själva skolarbetet. Men detta får vara min belöning för att jag faktiskt pluggar hela tiden. Känner verkligen att jag är omotiverad denna vår, det har nog i grund med att göra att jag har för mycket hemma tid. Hade jag jobbat så hade jag haft mindre tid att plugga, men hade ja jag jobbat så hade jag inte haft seninflammation. Och hade jag inte haft det så hade detta inte varit något problem. Känner att ja hela tiden lockas av saker som inte belastar armarna, för detta gör ont hela tiden. Vill ut på tur, gå, springa, cykla..osv äta träna vara social och sova. Men det får jag ta när ja är klar med detta. Om två månader sitter jag o fruen på en buss ner till Halmstad om allt går enligt planer. Som jag längtar!!

Men sen är det ju den eviga frågan, vad händer till hösten?

Jag vill bara bli bra i armarna nu, jag tror att allt löser sig då. Skolan går lättare, jag kan jobba, jag kan träna armar, vara med på spinning, bygga muskler jämt över kroppen och inte bara benen, jag kan snurra med armarna i luften utan att det gör ont, och laga mat utan att det gör ont, ta disken utan att det gör ont, skriva utan piller i kroppen.. ja allt,utan att det gör ont.. men det blir nog inte bättre för ens jag är klar med sista examen. Då kanske, men hur kommer det se ut om jag skall söka jobb till hösten, "sjukskriven 3 mån" det sista halvåret.. bra emma bra!

Nu är jag ju så nerd också, så jag kan inte göra en sak åt gången. Så min fritidssysselsättning, träning, är det jag fokuserat mycket på om dagen. Eller rättare sagt, studera teknik, näringslära och hur kroppen fungerar. Skall köpa lite böcker till sommaren, så ja har ngt att göra när Peggy är på jobb o jag är hemma o vilar mina armar, eller ngt..

Nu mår ja lite illa, jordnötsmör är inte så "fräscht" och okvalmans kan ja säga..

Lägre fram kommer ja skriva mer om träning, matlagning och hälsa.. Men just nu så går allt i skola och hur länge jag klarar att fokusera i sträck.

Nu skall ja plugga, sen köpa biljetter till Nordic fitness nästa lördag:) Glädjer mig! Och så klart blir det träning med söta på Grorud:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar