torsdag 7 juli 2011

Gummimuffins


Ja då har man fått tillbaka känningarna från betennelsen i armarna. Lagom kul, eller inte. Så det blir lite skriva dator framöver och lite mer tid till annat. Har i grund suttit väldigt lite vid datorn de sista veckorna, så jag undrar vad det kommer av. Idag så blir det träning, kanske en löptur i marka stället, sen ner till Orkis och efter det ta en "öl" med en go väninna. Just nu vill jag ha en städad lägenhet och att fruen har fri, men inget av det händer just nu. Får ta och städa på lördag, inget är ju hastartat.
Igår så försökte jag mig på att laga muffins, de blev helt ok, men skall exprimentera mera innan jag lägger ut ett recept. Men dessa innehöll bland annat; 4 ägg gulor, 1 helt ägg, proteinpulver, kakao, mandelmjöl, sukrin och husk.. De blev lite gummiga, så skall fortsätta mitt arbete på detta;) Det roliga var egentligen att man fakiskt blev mätt på de, så vad har du till lunch? "två chokladmuffins.." hee

NU ringer snart goa mamma, sen blir det nog till att tvätta kläder och träna.
kos er:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar