tisdag 5 juli 2011

Bröllopsdag och tillbaka till verkligheten


Ja nu var det en bra stund sen jag skrev, men har både varit på semester i Swe och har haft besök av svigers:) Från och med i morgon så börjar fruen att jobba för full rulle och jag skall fixa och dona. Har egentligen inte så mycket att göra om dagen och har lovat mig själv att jag skall njuta semsetern. Det blir en del kaffedejter med vänner och ner till Orkis. Sen bär det snart av till Swe igen till 30 års fest!

Sen sist har jag jobbar lite på barnehagen och jag trivdes väldigt gott, är dock grymt nervös för hur det blir till hösten. Och på tal om hösten, den är snart här den. Det är i dag bara en månad kvar till att Aggi och Tone gifter sig och då har jag redan jobbat en vecka..! Vi hade bröllopsdag i helgen som vi skall fira en annan dag, då det var fullt hus här.

Imorgon blir det att börja med Emmahemma laga mat och det skall bli gott. Har varit en månad nu med annan man än jag brukar och märker det på magen att den inte helt är hemma. Så nu är det slut på feriemat och välkommen är det jag brukar äta. Det är dock svårt att inte falla för frestelsen när det dukas upp massa mums och mängder att bada i. Men skall var duktigare framöver för magen tar stryk och jag blir i dåligt humör och är konstant trött, sliten och uggen. Så morgondagen ser ut så här; lege, träning, möta bossen Tone på lunch och hem för att fixa lite pappersarbete, tvätta och städa lite.

Nu blir det snart sängen och det kommer blir så gott, är så sliten.. tror kanske jag skall ringa legen om min allergi, för jag tror den är värre än jag trott tidigare... det kan ju förorsaka denna konstanta trötthet och svårigheter med att andas ute..
jaja..

tjipp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar