torsdag 16 juni 2011

Jaaaaa!!

Intervjun igår gick över all förväntan, så idag ringer de från dagiset och erbjuder mig jobbet som styrer/pedagogisk leder. De hade haft intervjuer med andra efter mig, men kom hela tiden tillbaka till att mig, så det blev så! De vet ju om att jag inte har förskoleutbildning heller inte jobbat på dagis förut. Men de trodde på mig och jag skall få bra upplärning:) SÅ ja heltidsjobb från den 1 augusti har jag!! Tycker det är lite skrämmande att jag skall bli boss men tro det går bra, så fort jag kommer på plats. Mycket att lära men så är det ju.

Nu skall jag ner till Orkis och hänga med Oslos ungdommar!
Sen blir det lite fira ikväll med fruen, inte för jag vet hur vi skall fira, men jaja det får blir jubel och skrik:)
Idag har lillebror födelsedag, blir hala 22 år. Konstigt när tiden går fort, tycket att han nyss vad tonåring ja.. Men men så är det. Skall fira honom när vi kommer ner till Swe:)

Njut dagen, för det skall ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar