onsdag 15 juni 2011

fri= långtråkigt?




Ja, är ledigt egentligen lite tråkigt? Svaret för mig måste nästan vara JAAA i längden.Så nu hoppas ja på massa jobb, för fruen skall jobba massa och skall ja vara hemma hela tiden så kommer jag bli tokig.. Idag har jag möblerat om, tvättat alla kläder i huset, städat varit på intervju och varit på Sats Grorud för att prata med chefen där om lite vakter, åå så har jag självklart handlat. Så ja vad skall jag göra i morgon tro? Skall på Orkis (röde kors) 16-19, men före det, vad skall man finna på? Tror det blir stor rensning av saker i huset, började lite idag så tänkte fortsätta i morgon. Kanske man skall ta kläderna och hämta upp sommarskorna inför Sverige tur på söndag:)
Håller tummarna för att intervjuet gick bra idag, jag kan ju med handen på hjärtat säga att jag väldigt gärna vill ha det. För det var sååå mysigt där i dag, alla var så söta att jag nästan blev lite småkär:) det är en liten familjebarnehage med 8-9 små 1-3 åringar:) och bara 3 anställda. Åhh så mysigt, mycket att lära dock, speciellt om jag får ped leder stillingen. Tror kanske inte det för man skall egentligen vara förskolelärare. Så om det kommer en söknad med det så är det ute med mig:(

Ja ja nu sitter jag nu här och har ommöblerat så tänkte visa hur det blev. Har fått ett transherbord av min bror så nu blev det lite annorlunda. Funderar på att bettsa den lite mörkare så den går bättre ihop med de gamla möblerna. Bilden längst upp är från blirtur med fruen:)



Längtar sååå till fredag så vi skall möta goa Maria!! länge sen sist nu! Så det blir toppen att se henne igen.
NU blir det att vänta 1,5 timme o så är fruen hemma igen och skall gokänna min ommöblering..hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar