söndag 12 juni 2011

2 dagar kvar!


Jag vill förresten tillbaka hit!!!bröllopsresa 2010;)

Nu är det två dagar kvar med pluggande, sen skall jag försvara bachelorn på tisdag och sen är det gjort. DÅ är jag färdigutbildad pedagog! Sweet, men jag känner jag inte är klar för fem öre. Men hoppas på att det blir jobb till hösten, måste ju få lite erfarenhet och pengar inte minst. Mycket händer i mitt liv nu och det innefattar mycket fokus och koncentration. Sen får vi se hur det blir.. Skall på intervju på onsdag så är lite spänd över det. Får hålla tummarna för mig,dock ligger jobbet inne i stan och det innebär ca 1 timme om dagen på den förbannade t-banan. Men jag hoppas kroppen vänjer sig vid att åka. På onsdag skall jag även en tur till Fredrikstad och besöka en väninna, det blir jätte mysigt!! Är dock lite nervös för själva åkandet dit, har aldrig varit där och så vet jag att det innebär 13 min gåing.. hehe så här blir det karta och kompas;)
Nu skall jag plugga plugga och plugga. I morgon blir det nämligen fint lite plugg.. så detta är min sista dag egentligen. Men det går nog bra, satt hela dagen igår så ja det får gå som det går. Sen måste jag skryta lite, ja hade ju examen för 3 veckor sen i motivation och lärning, men det bästa och tuffaste professorn på skolan. Jag skulle egentligen inte ta denna examen på grund av armarna (två som längtar efter fri.. har så ont nu) Och detta resulterade för mig i ett A, herru gurimej så glad och nöjd jag är! Så nu måste ja plugga och försöka få ett bra betyd i sista examen!
tjipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar