måndag 6 juni 2011

Sista veckan:)

Ja förkylningen sitter i, men jag är lite bättre. Men nu så regnar det sjukt mycket om dagen så inte får jag gått tur för det. Det är inte så kos att gå i regnkläder, bara för att man såå gärna vill tura runt i skogen. Armarna/händerna har blivit dåliga igen, men det måste hålla en vecka till. Märker att så fort de gör lite ont, blir jag att tappa motivationen till sista inspurten. Saken är den att jag önska jag hade examen den 1, eller i går eller i dag eller i morgon. Inte bara för att jag vill ha det överstökat, men mer det att jag kan det jag skall och det är lite tråkigt att upprätthålla den precisa kunskapen en vecka till. Eller ja det är ganska mentalt slitsamt, men nu är det en vecka kvar. Mycket kommer hända denna veckan så tiden går nog fort, men frågan är om det är det jag vill. Kanske borde den gå i halv tempo;)

NU är brodern hemma på Svensk mark, och det gillar jag starkt. Önskar bara vi kunde vara i Sverige nu och hänga med honom, tjejen p resten av familjen. Lillebror har nämligen också infunnit sin plats hemma hos mina föräldrar, så nu saknas bara jag och fruen där nere. Men snart är vi där vi med:) Längtar så förbannat mycket bara!

Igår var fruen på den psykiska intervjuen och hade tydligen blivit grillad. Men jag tror det gick kalas bra för kalas snygg var hon iaf;)


I det sista har det gått i en del uppmuntringsmat för oss, jag har varit grymt dålig form och nu är fruen i precis samma sitts. Så det har ju då gått i hemma emma lagag glass, chokladskum, taco, chips..hehe.. Nu skall det sägas att vi har ätit ordentligt varje dag, så det så. Men igår blev det en knall go middag, eller var det kanske i förr går? Ja ja,det går lite i surr här. Men vi åt kycklingfilé med en vitlök/basilikum/pesto/cremefraishe/sambal röra i, sen snurrade vi bacon runt och hade en svampsås till:) Guhu så gott det var! Fruen fick hasselbackspotatis till, och det gick tydligen hem för henne. Sen har målitiderna för min del iaf avslutats med lite chokladmos:)



Och ja, jag äter den direkt ur av skålen så här;) Jag lagar det av 2 äggvitor, som jag hårdvispar med sukrin. Sen tillsätter jag den mängd kakao jag har lust på pluss 5 droppar med vaniljeessens. Mumms..

Idag hoppas jag att det inte regnar hela dagen, har så lust på tur. Men kanske man bara skulle ha satt på sig regnkläder och trotsat vädret?
Plugg står högst på schemat och idag måste jag kunna allt på rams så jag kan ta mig några dagar ledigt mot helgen. Snart är jag klar, och det är min stört motivation. Sen hoppas ja att lite jobb poppar in:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar