torsdag 21 juli 2011

Liite av sommaren..



Märker att ja är lite dålig att skriva här, men min "betennelse" har kommit tillbaka, eller rättare sagt aldrig försvunnit. Det är väldigt frustrerande då jag vet att om ca 1,5 vecka så skall jag börja ny jobben och första dagen är planläggningsdag och innebär massa skrivande på en gång. Men det måste bara gå.

Nu jobbar jag faktiskt en hel del, det är gott att vara tillbaka på min sats och hänga med alla godingar där. Men det blir nog inte så mycket av det till hösten. Tänker satsa 110% på ny jobben, men det blir nog var fjärde helg på sats eller iaf hoppa in där det behövs. Känner ja inte är helt klar med att jobba där.

Efter mycket fram och tillbaka hela sommaren mellan gränserna så är vi igen i Oslo. Gott att vara hemma, men önskar just nu jag kunde ha 1 månad till semester hos min familj i Swe. Har haft det toppen mysigt där nere hela sommaren även om det har varit mycket hit och dit. Nu drar min lillebror till Ryssland fram till jul för att studera, önskade verkligen vi hade råd att åka dit och hälsa på. Men den biten ser väldigt mörk ut plus att jag inte kan ta ledigt från jobbet.

Nu sitter ja hemma och är både sliten och trött efter en orolig natt. Sover väldigt dåligt om natten, vaknar konstant. Hoppas det blir bättre framöver för man blir väldigt trött tillslut. Men ja ja.. Skall senare möta en av mina goaste vänner, har inte mött honom på länge då han har/haft kyssesyken i ett år. Men nu så är han bättre och orkar möts, vilket gör mig väldigt glad. Vi skall på samma bröllop nu i sommar och skall idag köpa in gåvor:) Sen är det Orkis för alla penga och hem till fruen och träning.
och nu lite bilder från sommaren:
Var på en utomhuskosert i Halmstad, tror de hette black avenue..


Och så var vi på 30 års kalas/giftemålsavslöjning:)


Tjipp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar