fredag 17 februari 2012

Besök och storbesök


Tårtan från förra helgen, önskar i bland jag bara kunde smaka lite utan att bli sjuk...


Idag kommer mamma och pappa på besök, de har med sig baby saker vi fick av en go väninna:) Bla vagnen :) Det kommer bli så kul att ha den hemma.
Formen min är fortfarande inte bra, förstår inget. Jag vilar,äter, sover och gör inget. Men jag verkar inte bli bättre. Är trött, sliten, konstant huvudvärk, hosta och är förkyld på det. Det känns faktiskt som om jag inte sovit på en vecka och när jag varit vaken så känns det som om jag går runt utan glasögon.. den typ av huvudvärk.
NU hoppas jag helgen gör susen! Hela familjen "fruens storasyster" kommer på lördag. Så här blir det livat. 9 pers i vår lilla lägenhet. Funderar lite på vad jag skall laga för mat, antingen chili con carne, kärleksgryta eller "gulagrytan". hmm återstår att se.
Nu skall jag laga matlista, så vi kan gå till butiken när fruen och föräldrarna kommit. Skall ju inte hålla på att bära hela världen själv just nu.

Ojoj, fick sms av mamma, de är redan på Nordby.. bäst jag fixar mig o lägenheten lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar