söndag 12 februari 2012

Sliten


Nu slänger jag snart in handduken.. Ja är sliten. Trodde att allt höll på att ordna sig nu i fredags med så är det ett litet, pytte litet Nej som gjorde att vi föll pladask ner på ruta ett igen. Och har nu inget att gå på. Ja det handlar om jobbet, hur den personen som skulle ersätta mig när jag går ut i perm får för sig att jobben inte var "meant to be". SÅ nu förlorade vi även den resursen till vikare framöver. Jag är sjuk igen, denna gången blev jag rädd för hur min kropp reagerade. Sov i 20 timmar på fredagen och klarade knappt vara vaken tills jag la mig igen. Formen är inte bra, sliten som aldrig förr och veckan har just börjat. Har ingen vikarie i mrg,så måste vara frisk tills dess.. något jag tvivlar starkt på. SOm tur är så får plutten i sig det hans skall, men jag går på tomgång. Har nästan inte fått i mig mat de sista dagarna. Och det sista veckorna har verkligen inte varit bra näringsmässigt. Har ingen energi att ta av, blir inte frisk och matlusten är inte direkt där. Inte bra. Om 8 veckor har jag perm, men hoppas på bara 6 veckor till. Måste få tid till att ladda batterierna innan jag blir mamma. Älskar mitt jobb, men just nu tar det administrativa knäcken på mig. Hade jag inte varit sjuk, så hade det inte varit så tufft, men nu är jag sjuk och nu är det tufft.
NU blir det till att se genom de närmaste veckorna om hur jag kan lösa de.. sen blir det sängen.. är redan slut efter en timme vaken..

Till helgen kommer mamma och pappa, det blir kos. De har med vagnen :)
Allt känns så påriktigt nu..


Denna är tagen för lite mer än två veckor sen.. Skall uppdatera lite mer ja :)

1 kommentar: