onsdag 28 mars 2012

2 dagar kvar..NOT

Ja då skulle det egentligen vara min näst sista dag på jobbet i dag. Men neppe. Hon som skulle ta över för mig, har alltså tackat nej till jobbet. Vi vet inte helt grunden till det, troligen var det för mkt ansvar i förhållande till vad hon klarade just nu.

Så nu är det alltså 2 veckor och 2 dagar kvar på jobbet och ingen ersättare. De skall ha krise möte i styret idag. Så hoppas de kommer på ngt smart. Jag är ganska sliten nu, gick in i vecka 36 (folkligt talat) idag och känner att krafterna till att hoppa upp o ner o bära, springa o skoja hit o dit fungerar inte så bra längre. Men lyckligtvis är det påsk och massa mys snart. Min storebror m tjej o lillebror m sig själv kommer på torsdag nästa vecka. Så det gör nog mig helt på topp för att orka sista biten. Det jobbiga är ju bara att ja troligen måste lämna mina anställda utan chef och utan plan vidare. Önska jag var två nu.

Nu skall jag iväg på jobb, måste jobba 3 h över.. Men ja vad gör man inte för jobbet:)

Har varit en smula frustrerad i det sista runt detta och varit väldigt tålmodig. Men nu brister det snart för mig. Har inte ork för något om dagen, knappt på jobbet. Och det är inte bra...

tack o hej, leverpastej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar