måndag 26 mars 2012

Snabb uppdatering

Under 40 dagar kvar.. det känns jävligt konstigt. Men gott åhh så gott, för jag längtar så till lillkillen kommer :)

Utöver det är jag sliten till max, har allt för lågt Hb och legen vill ha mig sjuksriven så jag inte sliter ut mig innan bebisen kommer. Men neppe, ikke sa picke nicke går det heller. För hon som skall ta över för mig är sjuk och har varit det d sista 2 veckorna. Hon kommer troligen på onsdag, men det innebär att jag inte kan gå ut i perm för ens den 13 april. SÅ ja det säger sig själv. Jag är sliten till max nu och måste jobba efter påsk.

I tillägg till det så hade grannarna en väldigt fysisk och brutal argumentation igår, som slutade med "You fuckin hooore!" och bang i golvet. Så vi ringde polisen och de hade fått detta inrapporterat av flera. Så inte långt efter så ringer polisen på hos oss och skall upp i våningen över. SÅ ja.. härlig natt, somnade runt 24 och gick upp 5.15.. nu skall jag på jobb och ha upplärning på en ny kille.

Sen har jag ett matproblem på jobb, vet inte vad jag skall ha med mig.. är hungrig hela tiden..

Det var min morgon uppdatering.. Hoppas dagen är bättre än jag tror och att allt tillslut blir bra.

tjipp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar