fredag 6 maj 2011

blåbärspannkakor..!

Blev en liten paus med skrivandet, händerna går det sämre med och är varför jag inte orkat skriva. Det krävs inte så mycket att skriva här, men när smärtan tar över och man nästan vill lägga armarna i frysen.. då går det inte att skriva.Längtar tills jag kan skriva mer, har så mycket på hjärtat som jag vill skriva ner.. Men i mellantiden, blir det lite korta meningar och en del bilder ur mitt liv:)

Frukosten idag, var som vanligt pannkakor, men denna gång med blåbär i:) Mums var det!
Detta är min dagliga frukost, pannkakor, ägg och kaffe!

Idag så fick vi i huset en ny soffa, åhh hu så glada vi är för den! Köpte den av ett vännepar och fick väl den kanske lite väl billigt. Men glada och nöjda som tusan är vi!

Det har varit lite konstiga dagar här i huset, igår var söta mi så trött och sliten i varje cell i kroppen att inget fungerade för henne. Och idag är det min tur, eller det var först när jag kom hem efter mysigt fika med goe väninna och veckans mat handling.. så kan vara att ja är sliten efter dagens intryck, men det värker i kroppen, så nästan att ja inte orkar lägga mig..hmm

Vi prövde den nya skyr idag å ja den var toppen god!Det tyckte fruen min med :)

Nu ser vi på Norske talenter och myser i vår nya soffa. Snart blir det sängen och träning tidigt tidigt i morgon. Och så får vi besök från nord!! Svigersyster kommer på tre dagars besök och det kommer blir såå kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar