måndag 2 maj 2011

Tro att det går, så kanske det gör det med!

Tror jag är klar med uppsatsen nu, har fått en till väninna att kolla den. Så nu hoppas jag inte det är ngt att ändra på :)
Dagen har varit lite tung, för det har varit knall fint väder ute och jag vill bara ut och skita i skolan. Men det kan jag inte. Sitter nu med Motivasjon og læring pensum, tycker det är lite mycket detalj lära i detta ämne. Men det måste gå till ett A eller B, men det får jag helt enkelt se om det blir. Tror kanske inte det, men man kan alltid hoppas. Jag vet jag har ganska stora krav till mig själv, men det är det ända sättet att få mig att plugga som tusan. Det handlar egentligen inte om betyget utan mer om att jag faktiskt kan det efteråt, och då hjälper plugg:)

Idag har vi ätit hemma lagade knäcke och tonfiskröra. Sen till middag blev det sommarkoteletter med vitlöks svamp till, slurp ner i magen.


NU skall vi snart på styrketräning, det blir ben idag, har inte helt bestämt mig om vad med det blir troligen:
Knäböj
Sumo
Bulgarsk utfall
Hip thrust mellan bänkar
Ryggpress
benhäv
rygghäv

Som ni ser, nästan bara ben hela tiden för mig. Men så är det, klara inte mig utan träning och tänkte köra tunga lyft idag 5 ggr 5.

Ja igår var det tacosallad igen, denna gång med kycklingköttfärs, åhh så gott det blev, så jag bara måste lägga ut bild på det. Jag vet, det är lite kesam på det och ja jag kände av det. Mjölkprodukter är dåligt för mig om dagen.

NU längtar jag till torsdag eftermiddag, uppsatsen är då inlämnad och sen är det 2 veckor med intensiv pluggning till skriftlig examen den 20 maj. Vet ännu inte om jag måste skriva för hand, på Pc eller muntlig.. Känner jag blir lite stressad och jag har ändå ringt skolan 3 ggr..iggh

Har fått veta att sista examensdag är den 14 juni, så jag håller tummarna för att jag faktiskt får den muntliga då, annars så sliter jag grymt mycket.

Nu skall jag försöka få fruen till att vi skall gå en tur innan träning. Gott att få lite frisk luft! Har förresten aldrig gått så mycket tur som vi gör nu.. Romsås är bra :) I morgon blir det upp 5.30 och tur till simhallen, längtar redan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar