tisdag 31 maj 2011

Gelécolagrejer



Ja nu är det mycket på schemat om dagen så det blir lite lite tid på bloggen. Men här händer det mest träning, mat och plugg. Fruen är klar med sina examer i morgon och sen har hon upptak till polishögskolan på fredag. Så då är det bara att hålla tummarna och hoppas allt går enligt planen.
Imorgon börjar alla muntliga examer i avslutande pedagogikk, önskar alla lycka till med det och önskar att jag vore en av er. Men ja om ca 14 dagar är jag klar, och då skulle de bare mangle om jag inte kan detta på mina fingertoppar!

med plugg hela dagarna blir det även lite mer godislagning. Denna gång segacola bitar, tror kanske jag inte skrivit det innan. Men allt jag lagar är sunt, enligt min mening. Så i godis är det utan socker, nästan utan karbohydrater och med massa protein. Därav den lite konstiga konsistensen och utseende. Men kul är det, dessa cola grejer, doppade vi i sukrin och blev smariga


Sen har det gått i matlagning, bland annat köttfärsås och tonfisk med grekisk sallad!



Vaknade i dag och var sååå sliten och super förkyld. Känner att kroppen är otroligt sliten av att jag har pressat mig mycket hårdare än jag egentligen skulle. Att jag egentligen borde ha vilat när jag fick besked om betennelse. Men nu känner jag mig själv såpass gott att jag vet att jag psykiskt inte hade klarat av att jag skulle vara klar när jag skulle. Så här är jag, nu under behandling för att jag är svimmel, illamående, ont i armar och psykiskt sliten av detta året som gått. Men om 2 veckor är jag klar, då drar jag och fruen ner till mina föräldrar och skall bara göra det vi har lust till. Det är något jag glädjer mig massa till och framtiden, vad den nu kommer med:)

2 kommentarer:

  1. Fantastisk fint bilde du legger ut av meg:D Ser jo ut som jeg har sjiraffhals:P

    SvaraRadera
  2. Hahah mm just det, såg inte det för ens du sa det jo, tyckte du såg väldigt nöjd ut ja;)

    SvaraRadera