fredag 6 maj 2011

Jag är jag och det är bra!

Hör denna text, lyssna ordentligt på den, den är jäkla bra!

If you're to cool for school..
if you wrong in the right way..

http://www.youtube.com/watch?v=XjVNlG5cZyQ


Om du känner igen dig i detta så är du en speciell person och är du en speciell person så betyder du troligen väldigt mycket för någon eller många. För om man var ospeciell, normal och en i mängden, är man kanske inte lite tråkig då, och utnyttjar man sitt fulla potential som sin egna person. För jag menar att det finns inget bättre än att vara sig själv, vi är alla olika och det skall vi vara. Det är ju bara en själv som är kritisk mot sig själv och det är bara en själv som jämför med andra. Ingen ser ut eller är som du och det är bara du i hela världen som faktiskt får den äran att bara vara du, det är ju ingen annan som kan vara i din kropp eller bestämma över den. De som har ett val, ta ett val och stå vid det, genomför det du vill med dig själv och bry dig inte vad andra menar. För din vilja är din vilja ingen annans! tänk ändå att få den möjligheten att välja över ett liv, ditt liv.

Jag har valt och har tagit det valet att jag skall tycka om mig för den jag är. Som jag ser ut, kan bara jag se ut och jag skall ta vara på det. Som jag är som person kan bara jag vara, för ingen vet hur jag ser världen ut mina ögon, ingen vet hur jag tolkar mina intryck. Därför är jag jag, och det gillar jag.

"Desto mer du ler
när du ont har
desto mer det hjälper
och kanske är något
du kan lägga bakom dig en dag"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar